I KANDIDATI SU KUPCI
Back

I KANDIDATI SU KUPCI

Rezultati su jasni. Pozitivno iskustvo kandidata povećava vjerojatnost pojedinaca za kupnju proizvoda ili usluge određene organizacije, a zadovoljni će kupci s većom vjerojatnošću raditi za tvrtke čije proizvode i usluge koriste.

Rezultati također ukazuju kako iskustva kandidata imaju utjecaja i izvan ljudskih potencijali, izravno utječući na brand tvrtke i profitabilnost. Ova neraskidiva veza nagovještava update HR-a koji je kao i mnogi drugi odjeli pod sve većim pritiskom financijskog utjecaja i konkretnog generiranja profita.

 

I KANDIDATI SU KUPCI

Postoji i značajan efekt umrežavanja: kandidati dijele negativna iskustva traženja posla izravno s drugima ljudima i putem društvenih mreža. Ljudi također sve više uspoređuju svoje kandidatsko iskustvo standardima koje primjenjuju na proces internetske kupnje. Tvrtke bi trebale posvetiti jednaku energiju i resurse prema iskustvu kandidata kao što to čine prema potrošačkom iskustvu.

Manpower istraživanje promatralo je sljedeća pitanja:

  • Kakav je utjecaj negativnog iskustva kandidata na namjeru kupnje?
  • Koje vrste negativnih iskustava najviše štete?

P R E U Z M I T E     K O M P L E T A N    I Z V J E Š T A J

Other news

bosqar-invest

Leadership shifts and new Advisory Board to position workplace for future success

BOSQAR INVEST is announcing a leadership transition in its HR vertical, Workplace.
Aleksandar Hangimana is stepping down as CEO of Manpower…
životopis

How to write a resume: 8 tips for attractive CV

Writing a resume is one of the most important tasks you will perform in the job search process. Despite the fact that today there are many ways to…
Manpower istraživanje Trendovi kretanja plaća i zapošljavanja

Salary and employment trends: salary increases anticipated?

The research "Salary and employment trends" is part of a series of regular surveys by Manpower Croatia and Manpower SEE that provide…
loading-gif