Rezultati su jasni. Pozitivno iskustvo kandidata povećava vjerojatnost pojedinaca za kupnju proizvoda ili usluge određene organizacije, a zadovoljni će kupci s većom vjerojatnošću raditi za tvrtke čije proizvode i usluge koriste.
Rezultati također ukazuju kako iskustva kandidata imaju utjecaja i izvan ljudskih potencijali, izravno utječući na brand tvrtke i profitabilnost. Ova neraskidiva veza nagovještava update HR-a koji je kao i mnogi drugi odjeli pod sve većim pritiskom financijskog utjecaja i konkretnog generiranja profita.
Postoji i značajan efekt umrežavanja: kandidati dijele negativna iskustva traženja posla izravno s drugima ljudima i putem društvenih mreža. Ljudi također sve više uspoređuju svoje kandidatsko iskustvo standardima koje primjenjuju na proces internetske kupnje. Tvrtke bi trebale posvetiti jednaku energiju i resurse prema iskustvu kandidata kao što to čine prema potrošačkom iskustvu.
Manpower istraživanje promatralo je sljedeća pitanja: