manpower
Back

I kandidati su kupci

Rezultati su jasni. Pozitivno iskustvo kandidata povećava vjerojatnost pojedinaca za kupnju proizvoda ili usluge određene organizacije, a zadovoljni će kupci s većom vjerojatnošću raditi za tvrtke čije proizvode i usluge koriste.

Rezultati također ukazuju kako iskustva kandidata imaju utjecaja i izvan ljudskih potencijali, izravno utječući na brand tvrtke i profitabilnost. Ova neraskidiva veza nagovještava update HR-a koji je kao i mnogi drugi odjeli pod sve većim pritiskom financijskog utjecaja i konkretnog generiranja profita.

 

I KANDIDATI SU KUPCI

Postoji i značajan efekt umrežavanja: kandidati dijele negativna iskustva traženja posla izravno s drugima ljudima i putem društvenih mreža. Ljudi također sve više uspoređuju svoje kandidatsko iskustvo standardima koje primjenjuju na proces internetske kupnje. Tvrtke bi trebale posvetiti jednaku energiju i resurse prema iskustvu kandidata kao što to čine prema potrošačkom iskustvu.

Manpower istraživanje promatralo je sljedeća pitanja:

  • Kakav je utjecaj negativnog iskustva kandidata na namjeru kupnje?
  • Koje vrste negativnih iskustava najviše štete?

P R E U Z M I T E     K O M P L E T A N    I Z V J E Š T A J

Druge vijesti

SATR H1 2025

Trendovi kretanja plaća i zapošljavanja: sve što trebate znati za 2025. godinu

Koja su predviđanja hrvatskih poslodavaca vezano uz plaće i zapošljavanje za prvu polovicu 2025. godine? Saznajte sve u našem članku.
SATR H1 2025

Uvidi iz webinara - utrka za talente na hrvatskom tržištu rada

Saznajte glavne zaključke našeg webinara Utrka za talente: Hrvatske tvrtke povećavaju plaće kako bi zadržale radnike i zaprimite besplatan SATR H1…
Manpower insights

Samopouzdanje i retencija: uvidi u mlađu radnu snagu

Mladi radnici pokazuju značajno samopouzdanje u svoje profesionalne vještine, pri čemu 84% izražava uvjerenje u svoje sposobnosti. Međutim, ovaj…
loading-gif