I KANDIDATI SU KUPCI
Back

I KANDIDATI SU KUPCI

Rezultati su jasni. Pozitivno iskustvo kandidata povećava vjerojatnost pojedinaca za kupnju proizvoda ili usluge određene organizacije, a zadovoljni će kupci s većom vjerojatnošću raditi za tvrtke čije proizvode i usluge koriste.

Rezultati također ukazuju kako iskustva kandidata imaju utjecaja i izvan ljudskih potencijali, izravno utječući na brand tvrtke i profitabilnost. Ova neraskidiva veza nagovještava update HR-a koji je kao i mnogi drugi odjeli pod sve većim pritiskom financijskog utjecaja i konkretnog generiranja profita.

 

I KANDIDATI SU KUPCI

Postoji i značajan efekt umrežavanja: kandidati dijele negativna iskustva traženja posla izravno s drugima ljudima i putem društvenih mreža. Ljudi također sve više uspoređuju svoje kandidatsko iskustvo standardima koje primjenjuju na proces internetske kupnje. Tvrtke bi trebale posvetiti jednaku energiju i resurse prema iskustvu kandidata kao što to čine prema potrošačkom iskustvu.

Manpower istraživanje promatralo je sljedeća pitanja:

  • Kakav je utjecaj negativnog iskustva kandidata na namjeru kupnje?
  • Koje vrste negativnih iskustava najviše štete?

P R E U Z M I T E     K O M P L E T A N    I Z V J E Š T A J

Druge vijesti

bosqar-invest

Promjene u vodstvu i novi savjetodavni odbor za pozicioniranje radnog mjesta za budući uspjeh

BOSQAR INVEST objavljuje promjenu vodstva u svojoj HR vertikali, Workplace. Aleksandar Hangimana povlači se s mjesta izvršnog direktora Manpower SEE…
životopis

Kako napisati životopis: 8 savjeta za privlačan CV

Pisanje životopisa jedan je od najvažnijih zadataka koje ćete obavljati u procesu traženja posla. Unatoč činjenici da danas postoji mnogo načina za…
Manpower istraživanje Trendovi kretanja plaća i zapošljavanja

Trendovi kretanja plaća i zapošljavanja: predviđa se rast plaća?

Istraživanje "Trendovi kretanja plaća i zapošljavanja" dio je niza redovitih istraživanja Manpower Hrvatske i Manpower SEE koji pruža važne…
loading-gif