Prijava

Dijeli

Natrag na blog

I KANDIDATI SU KUPCI

Pozitivno iskustvo kandidata povećava vjerojatnost da će pojedinci kupiti proizvode ili usluge organizacije, a zadovoljni kupci vjerojatnije će raditi za tvrtke čije proizvode i usluge koriste. Iskustvo kandidata, dakle, ima utjecaj i izvan ljudskih potencijala, izravno utječući na 𝘣𝘳𝘢𝘯𝘥 i profitabilnost tvrtke.

Rezultati su jasni. Pozitivno iskustvo kandidata povećava vjerojatnost pojedinaca za kupnju proizvoda ili usluge određene organizacije, a zadovoljni će kupci s većom vjerojatnošću raditi za tvrtke čije proizvode i usluge koriste.


Rezultati također ukazuju kako iskustva kandidata imaju utjecaja i izvan ljudskih potencijali, izravno utječući na brand tvrtke i profitabilnost. Ova neraskidiva veza nagovještava update HR-a koji je kao i mnogi drugi odjeli pod sve većim pritiskom financijskog utjecaja i konkretnog generiranja profita.


 



Postoji i značajan efekt umrežavanja: kandidati dijele negativna iskustva traženja posla izravno s drugima ljudima i putem društvenih mreža. Ljudi također sve više uspoređuju svoje kandidatsko iskustvo standardima koje primjenjuju na proces internetske kupnje. Tvrtke bi trebale posvetiti jednaku energiju i resurse prema iskustvu kandidata kao što to čine prema potrošačkom iskustvu.


 


Manpower istraživanje promatralo je sljedeća pitanja:


🔸 Kakav je utjecaj negativnog iskustva kandidata na namjeru kupnje?


🔸 Koje vrste negativnih iskustava najviše štete?


 


P R E U Z M I T E     K O M P L E T A N    I Z V J E Š T A J

29.03.2024

Kako ponovno preuzeti kontrolu nad vlastitom karijerom?

Jeste li ikada imali zastrašujuć osjećaj da ste zanemareni na svom poslu? Taj osjećaj kada se čini da vas je menadžer stavio na čekanje dok istražuje sve druge opcije? Da ste zanemareni unatoč osjećaju da je vaše vrijeme za uspjeh? To se događa najboljima od nas, bez obzira na posao. Zapravo, ova razočaravajuća situacija je navela komičara Roya Wooda Jr. da napusti svoju ulogu kao dopisnika Daily Showa.

23.02.2022

RADNI TJEDAN OD 4 DANA - PRIČA O REGIONALNOM USPJEHU FLEKSIBILNOG I HIBRIDNOG RADA

Nakon uspješnog pilot testiranja, Manpower SEE implementira 4-dnevni radni tjedan za sve zaposlenike u jugoistočnoj Europi!