Prijava

Dijeli

Natrag na blog

I KANDIDATI SU KUPCI

Pozitivno iskustvo kandidata povećava vjerojatnost da će pojedinci kupiti proizvode ili usluge organizacije, a zadovoljni kupci vjerojatnije će raditi za tvrtke čije proizvode i usluge koriste. Iskustvo kandidata, dakle, ima utjecaj i izvan ljudskih potencijala, izravno utječući na 𝘣𝘳𝘢𝘯𝘥 i profitabilnost tvrtke.

Rezultati su jasni. Pozitivno iskustvo kandidata povećava vjerojatnost pojedinaca za kupnju proizvoda ili usluge određene organizacije, a zadovoljni će kupci s većom vjerojatnošću raditi za tvrtke čije proizvode i usluge koriste.


Rezultati također ukazuju kako iskustva kandidata imaju utjecaja i izvan ljudskih potencijali, izravno utječući na brand tvrtke i profitabilnost. Ova neraskidiva veza nagovještava update HR-a koji je kao i mnogi drugi odjeli pod sve većim pritiskom financijskog utjecaja i konkretnog generiranja profita.


 



Postoji i značajan efekt umrežavanja: kandidati dijele negativna iskustva traženja posla izravno s drugima ljudima i putem društvenih mreža. Ljudi također sve više uspoređuju svoje kandidatsko iskustvo standardima koje primjenjuju na proces internetske kupnje. Tvrtke bi trebale posvetiti jednaku energiju i resurse prema iskustvu kandidata kao što to čine prema potrošačkom iskustvu.


 


Manpower istraživanje promatralo je sljedeća pitanja:


🔸 Kakav je utjecaj negativnog iskustva kandidata na namjeru kupnje?


🔸 Koje vrste negativnih iskustava najviše štete?


 


P R E U Z M I T E     K O M P L E T A N    I Z V J E Š T A J

23.02.2022

RADNI TJEDAN OD 4 DANA - PRIČA O REGIONALNOM USPJEHU FLEKSIBILNOG I HIBRIDNOG RADA

Nakon uspješnog pilot testiranja, Manpower SEE implementira 4-dnevni radni tjedan za sve zaposlenike u jugoistočnoj Europi!

12.01.2022

MOTIVACIJA NA RADNOM MJESTU- Kako potencirati ono najbolje iz sebe kad jednostavno niste svoji

THINK LIKE A PROTON, ALWAYS POSITIVE i ostale mantre sa društvenih mreža Teško je biti potpuno motiviran svaki dan. Svakodnevna motivacija kroz sva aktivna života polja je jednaka podvizima Don Qijota protiv vjetrenjača. Pokušaji da budete visokomotivirani u svakom zadatku, projektu ili kroz čitavi karijerni put ponekad se mogu činiti kao da sami sebe za kosu izvlačite iz živog pijeska. Večina nas ima prirodnu odbojnost prema upornom trudu i lažnom nabrijanom pozitivnom stavu koje nijedan inspirativni quote, ružičasti LinkedIn testimonial ili ogromna količina kofeina ne mogu izvuči iz nas. Ok, dovoljno slikovitih opisa. Ali, učinkovita samomotivacija jedna je od glavnih osobina koja razlikuje profesionalce s visokim postignućima od svih ostalih. Pa kako ostvariti motivaciju čak i kada vam se ne zaista ne da? U određenoj mjeri, motivacija je osobna stvar. Ono što pokreće jednu osobu, na drugu neće imati nikakav učinak. Neki pojedinci jednostavno imaju nešto više inicijative i upornosti od drugih. Stručnjaci su identificirali nekoliko opcija i strategija koje mogu biti učinkovite za većinu nas. Bilo da pokušavate smršavjeti, uštediti za stan ili mirovinu ili sprovesti veliki projekt na poslu, ove smjernice bi vas trebale držati iznad vode. Ako ste podbacili i niste uspjeli postići relativno dostižan cilj zbog odgađanja ili nedostatka predanosti, nastavite čitati dalje.