Prijava

Dijeli

Natrag na blog

VAŽNO UPOZORENJE – ZLOUPOTREBA BRENDA MANPOWERGROUP

U svrhu preventivne zaštite potencijalnih zaposlenika i kandidata jednako kao i partnera kompanije ManpowerGroup, obavještavamo i upozoravamo da pojedina pravna i fizička lica kontaktiraju kandidate na području čitave regije i lažno se predstavljaju kao predstavnici ManpowerGroup koristeći utjecaj naše međunarodne tvrtke radi ostvarivanja nezaslužene financijske koristi, pritom obećavajući lažne poslovne pozicije.

Uz navedeno, ovi pojedinci zahtijevaju financijsku odštetu od kandidata za svoje usluge zapošljavanja. Kanali komunikacije s kojih dolaze ove ponude obuhvaćaju aplikacije Viber i WhatsApp, ali i sve društvene mreže.


 


Usred sve učestalije pojave ovakvog neželjenog kontaktiranja kandidata i zloupotrebe imena kompanije ManpowerGroup, ovim putem ističemo da kompanija ManpowerGroup ne naplaćuje kandidatima uslugu traženja posla.


Naime, ni u jednom segmentu procesa regrutacije i selekcije se ne zahtijeva bilo kakva vrsta naknade od kandidata koji su u potrazi za novim poslom. Kompanija ManpowerGroup je poduzela sve formalnopravne radnje kako bi zaštitila interese kandidata, poslovnih partnera i vlastitu reputaciju, ali i zaustavila i pravno sankcionirala ove aktivnosti.


Naglašavamo da kompanija ManpowerGroup nije u mogućnosti preuzeti odgovornost za eventualne zloupotrebe koje mogu oštetiti kandidate koji se prijave na ove oglase, a iza kojih ne stoji globalna kompanija ManpowerGroup.


 


Za sve dodatne informacije i savjetodavnu pravnu podršku u vezi s navedenom temom stojimo na raspolaganju na: info@manpowergroup.hr.

13.04.2021

Generacije i njihova obilježja - Tradicionalisti, Baby Boomers, Generacija X, Milenijalci

Dob pojedinca jedan je od najčešćih prediktora razlika u stavovima i ponašanju ciljnih skupina. Razumijevanjem ostalih generacija i konteksta u kojem oni žive, prihvaćanjem načina razmišljanja i shvaćanjem ustaljenih obrazaca ponašanja u mogućnosti smo premostiti gotovo sve razlike i uspostaviti kvalitetniji odnos. Korist stečena razumijevanjem međusobnih afiniteta, psiholoških tendencija i trendova pomaže nam u kreiranju bolje komunikacije od koje mogu profitirati sve sfere, grupacije i institucije; poslodavci, posloprimci, tvrtke, partneri i obitelj.

12.04.2021

Gradite svoju budućnost na siguran način ONLINE uz Access MBA

Pridružite se poslovnim profesionalcima na virtualnom MBA događaju. Poslovne škole iz cijelog svijeta raduju se zajedničkom online susretu 15. svibnja. 2021. godine, sve u organizaciji Access MBA i sponzorstvo ManpowerGroup Hrvatska.

31.03.2021

4 modela tržišta rada u budućnosti

Predviđanje vodećih stručnjaka kako će 65% današnje djece raditi poslove koji trenutno uopće ne postoje, a polovica svih današnjih radnih mjesta nestati do 2030. godine nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Čovjekovu poslovnu perspektivu u budućnosti pokušat ćemo jasnije definirati kroz 4 moguća oblika društveno-poslovnog koncepta (svjetovi u bojama) koji predstavljaju projekcije i modele tržišta rada u nastajanju te njihovu putanju u skorijoj budućnosti.