Prijava

Dijeli

Natrag na blog

ManpowerGroup po 12. put proglašen jednom od najetičnijih tvrtki na svijetu od strane Ethisphere Instituta

Ponosni smo što možemo obznaniti da smo 12. godinu zaredom proglašeni jednom od najetičnijih tvrtki na svijetu od strane Ethisphere Instituta! Čestitamo svim našim kolegama i zaposlenicima grupacije na njihovoj predanosti etičkim načelima i doprinosu u omogućavanju ovog priznanja.

The 2021 World’s Most Ethical Companies® Honoree List


 


Za ManpowerGroup, kolektivna društvena odgovornost proteže se mnogo dalje od samih donacija koje će biti predane dobrotvornim i humanitarnim organizacijama. Radi se o osnaživanju različitosti naših zajednica i stvaranju mogućnosti za sve ljude koji su dio radne snage.


 


Djelujemo isključivo fokusirani na dugoročnu perspektivu i razvoj situacija koje su održive i društveno odgovorne. Bilo da je riječ o izravnom pomaganju ugroženim skupinama ili kreiranju projekata koji za cilj imaju društveni boljitak, nagrada nam je što znamo da činimo stvarnu razliku – danas i u budućnosti. Diljem svijeta, zaposlenici Manpower-a ostvaruju partnerstva s brojnim društvenim organizacijama, tvrtkama i javnom upravom te sudjeluju u razvojnim programima za ljudske potencijale koji donose stvarne promjene u ljudskim životima.


 


Zbog naše veze kako s poslodavcima tako i s pojedincima, imamo jedinstvenu poziciju koja nam omogućuje da odredimo gdje je rascjep u trenutnim i budućim vještinama, identificiramo ljude kojima je potrebna pomoć oko angažiranja radne snage i razvijamo rješenja koja spajaju ove dvije grupe, i od kojih obje imaju uzajamnu korist. Manpower-ov pristup kolektivnoj društvenoj odgovornosti vođen je našim globalnim vrijednostima koje su duboko ukorijenjene u našu korporativnu kulturu i koje određuju način na koji svakodnevno poslujemo.

13.04.2021

Generacije i njihova obilježja - Tradicionalisti, Baby Boomers, Generacija X, Milenijalci

Dob pojedinca jedan je od najčešćih prediktora razlika u stavovima i ponašanju ciljnih skupina. Razumijevanjem ostalih generacija i konteksta u kojem oni žive, prihvaćanjem načina razmišljanja i shvaćanjem ustaljenih obrazaca ponašanja u mogućnosti smo premostiti gotovo sve razlike i uspostaviti kvalitetniji odnos. Korist stečena razumijevanjem međusobnih afiniteta, psiholoških tendencija i trendova pomaže nam u kreiranju bolje komunikacije od koje mogu profitirati sve sfere, grupacije i institucije; poslodavci, posloprimci, tvrtke, partneri i obitelj.

12.04.2021

Gradite svoju budućnost na siguran način ONLINE uz Access MBA

Pridružite se poslovnim profesionalcima na virtualnom MBA događaju. Poslovne škole iz cijelog svijeta raduju se zajedničkom online susretu 15. svibnja. 2021. godine, sve u organizaciji Access MBA i sponzorstvo ManpowerGroup Hrvatska.

31.03.2021

4 modela tržišta rada u budućnosti

Predviđanje vodećih stručnjaka kako će 65% današnje djece raditi poslove koji trenutno uopće ne postoje, a polovica svih današnjih radnih mjesta nestati do 2030. godine nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Čovjekovu poslovnu perspektivu u budućnosti pokušat ćemo jasnije definirati kroz 4 moguća oblika društveno-poslovnog koncepta (svjetovi u bojama) koji predstavljaju projekcije i modele tržišta rada u nastajanju te njihovu putanju u skorijoj budućnosti.